Project life page of my sons christening

20160311-babyfredrik_004-Edit

Sakte men sikkert blir albumene mine til. For øyeblikket holder jeg på med et fra 2011, et fra 2016 og et gravid/baby-album. Sider fra andre album kan du se her.

Det siste jeg lagde var en side fra min sønns barnedåp. Det er egentlig en dobbeltside, men den andre siden er det omtrent bare familiebilder, så den ligger ikke her.

My albums are slowly being made. At the moment I am working on one from 2011, one from 2016 and et pregnacy/baby-album. You can see other pages here. Last page I made is a page from my sons christening. It is actually a spread, but the other page is mainly family photos.

project life christening

På denne siden brukte jeg ikke noen ferdige kort eller kit, men brukte figurene og fontene som jeg brukte på trykksakene i dåpen. Det er jo disse som er på bildet, så da valgte jeg bare de samme og lagde egne kort utifra det. Figurene er kjøpt på Etsy (png clipart), og fontene jeg har brukt er Darlston, Zapfino og Northworty light. Det er noen andre fonter på bildet nederst til høyre, men det er fordi det bildet er tatt rett fra bloggen min og ble redigert i Picmonkey på den tiden.

Denne siden deltar jeg med i Project Life i Norges mars-utfordring, som var et inspirasjonsbilde. Jeg ble inspirert av den blå blomsten, som var så og si identisk med de blå blomstene vi hadde som pynt på bordet i dåpen 🙂

On this page I didn’t use any remade cards or kit. I used the same clipart and fonts I used to make the place cards and labels on the pictures. The clipart is bought on Etsy, and the fonts I used where Darlston, Zapfino and Northworty light. There are some other fonts on the picture to the right, but that is because i made that in Picmoncey for my blog a long time ago.

4 thoughts on “Project life page of my sons christening

Legg igjen en kommentar

