Project life 2016 week 53

20160227-PL_2016_006

Planen min for bilder fremover er at jeg ikke skal prøve å ha ALLE bilder med i fotoalbumene. Det tar rett og slett for mye tid. Så bare fine bilder tatt med speilrefleks skal med. Grunnen til det er at jeg har millioner av bilder, og jeg bruker en del tid på hver side, så da vil jeg at de skal se så fine ut som mulig. I tillegg skal jeg lage årbok-fotobøker der jeg kan ha med mobilbilder osv, og der «alt» skal være med. Så da trenger jeg ikke bruke tid på være redd for at jeg skal glemme noe i Project Life-albumet.

My memory keeping approach from now on will be that I dont try to incorporate all kinds of pictures in my Project Life albums, but only the nice ones taken with my DSLR camera. The reason for this is that I have millions of pictures, and I spend a lot og time on my pages, so I want them to look as pretty as possible. In addition I will make yearbook photo books, and photo books of larger events. And with that approach I dont have to worry that i «miss» anything in the Project Life albums, since it will be covered in photo books, and can then focus on creating pages and have fun with that 🙂

2016-forsiden er laget med bilder jeg tok på nyttårsaften og et par kort fra forskjellige Becky Higgins kit. Albumene kommer til å være ukebaserte, men ikke nødvendigvis noe fra alle uker.

The 2016-front page is made of pictures from New years eve og a couple of cards from different Becky Higgins kits. My albums will be weekly based, but not necessarily something from every week of the year.

20160227-PL_2016_003-Edit

20160227-PL_2016_002-Edit

Uke 53. Kortene er laget selv i Photshoop, med noen elementer fra Paislee Press. Paislee Press er favorittdesigneren min til fotobøker og Project life. Utrolig mye fine digitale elementer i nettbutikken.

Week 53. The cards are made in Photoshop, with some elements from Paisley Press. She is my favorite designer for photo books and Project life,

 

Legg igjen en kommentar

