Project life – My 30th birthday / Guest CT at Paislee Press

Andre bidraget mitt til Paislee Press sitt kreative team er en side fra min egen bursdag. 30årsdagen min for å være helt nøyaktig. Bursdagene mine etterpå er det ikke så veldig mange spennende bilder fra. Alt er printet på Epson semigloss fotopapir, utenom tallet «30» som er printet på matt fotopapir og skjært ut med Silhouette Cameoen min.

My second contribution as a guest CT at Paislee Press is a project life page of my 30th birthday (the following birthdays doesn’t have so many interesting photos :p) Everything is printed on Epson semigloss photo paper, except the number «30» which is printed on matte photo paper and cut with my Silhouette Cameo machine.

Produktene jeg har brukt:

Products I have used:

 

Legg igjen en kommentar

